Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie komunikačních aktivit Artbanka Museum of Young Art
Havránek, Jakub ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Skřivánek, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje komunikační aktivity Artbanka Museum of Young Art v období jejího fungování, tj. od roku 2011 do začátku roku 2013, kdy tato specifická instituce ukončila svou činnost. Práce detailně popisuje subjekt AMoYA, jeho vznik, cíle, propagaci a rizika spojená s jeho činností. Velká část práce je věnována popisu prvků komunikačního mixu a elementům, které měla AMoYA k dispozici v rámci své propagační činnosti.
Studie komunikačních aktivit Artbanka Museum of Young Art
Havránek, Jakub ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Skřivánek, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje komunikační aktivity Artbanka Museum of Young Art v období jejího fungování, tj. od roku 2011 do začátku roku 2013, kdy tato specifická instituce ukončila svou činnost. Práce detailně popisuje subjekt AMoYA, jeho vznik, cíle, propagaci a rizika spojená s jeho činností. Velká část práce je věnována popisu prvků komunikačního mixu a elementům, které měla AMoYA k dispozici v rámci své propagační činnosti.
Komunikační aktivity Galerie hlavního města Prahy v letech 2011 a 2012
Černá, Eliška ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje komunikační aktivity Galerie hlavního města Prahy v posledních dvou letech. GHMP patří mezi dvě nejvýznamnější a nejnavštěvovanější galerie v České republice, a nejen díky jejímu dobrému umístění v hlavním městě má její návštěvnost stoupající tendence. Práce se zabývá všemi složkami jejího komunikačního mixu, tedy reklamou, public relations i online komunikací. Velká pozornost je věnována novému designu webových stránek, které GHMP pomohly v rámci budování vizuální identity. Popisuje také její konkurenci a reálné ohrožení, kterými mohou další pražské galerie pro GHMP být. Součástí práce je anketní šetření, které si kladlo za cíl zjistit postavení galerie mezi konkurencí a oblíbenost jejích aktivit mezi mladými lidmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.